DOLAR 34,1473 0.13%
EURO 38,0010 -0.3%
ALTIN 2.881,340,23
BITCOIN 21607240,26%
İstanbul
23°

AÇIK

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

AJet kötü başladı! 3 ayda tam 12 bin adet şikayet başvurusu yapıldı

ABONE OL
22 Eylül 2024 09:20
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Türk Hava Yolları’nın yeni markası AJet başta rötarlar olmak üzere birçok şikayetle yaz aylarının önemli bir tartışma konusu oldu. Şikayetleri milletvekilleri soru önergeleri ile Meclis gündemine taşıdı. EMNİYETİ OLUMSUZ ETKİLEYEN BULGU TESPİT EDİLEMEDİUlaştırma Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’nun verdiği bilgiye göre 31 Mart 2024’te ticari hava taşımacılığına başlayan şirkete yapılan denetimlerde uçuş emniyetini olumsuz etkileyen bir bulgu tespit edilemedi. Bakan Uraloğlu yolcu hakları ile ilgili başvuruların mevzuat kapsamında incelendiğini, bunların yolculara sunularak mağduriyetlerin giderildiğini, teknik/operasyonel uçuş iptallerinde ise tazminat ödetildiğini kaydetti. MART AYININ SONUNDA FAALİYETE GEÇTİGazeteduvar’ın haberine göre Bakan Uraloğlu mart ayı sonunda faaliyete geçen şirkete 2024 Haziran sonu itibariyle, yaklaşık 3 ayda 11 bin 727 adet yolcu hakları başvurusu yapıldığını açıkladı. Erdem Aksoy Haberler.com – Ekonomi Türk Hava Yolları Havacılık Ekonomi Ulaşım Turizm

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.